Obszar dostawy: 

Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wskazania adresu dostawy, który nie znajduje się na terytorium Polski, mamy możliwość odmowy przyjęcia zamówienia.

Sposoby dostawy: 

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru produktu:

- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Bankowa 8, 44-100 Gliwice – w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 19:00.

Koszty dostawy:

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. 

Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia powyżej 250 PLN)

Przesyłka kurierska (przedpłata, płatność przy odbiorze)

0 PLN


Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia poniżej 250 PLN)

Przesyłka kurierska (przedpłata)

14,99 PLN

Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)

19,99 PLN

Odbiór osobisty w naszej placówce jest bezpłatny.

Czas dostawy:

Termin dostawy Produktu do Klienta:

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Państwa jak najkrótszym terminie. Przygotowanie Państwa zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych, następnie przekazujemy je wybranej firmie kurierskiej. W 99% przypadków realizacja zamówienia od momentu przekazania do momentu dostarczenia klientowi trwa nie więcej niż 2 dni robocze. (szczegółowe zapisy znajdują się w Regulaminie Sklepu).

Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta

W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, zamówienie jest gotowe w terminie od 1 do 2 dni roboczych. Informacja o gotowości do odbioru zostanie przekazana klientowi wraz z momentem dostarczenia zamówienia do placówki. 

Czas dostawy (czyli czas oczekiwania na otrzymanie danego Zamówienia) obejmuje:

  1.      Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Produktu do wysyłki), oraz
  2.      Czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika

Wysyłka zamówienia może zostać wstrzymana do momentu otrzymania zapłaty za wybrane produkty, uwzględniając koszty wysyłki z wyłączeniem wyboru przez klienta opcji płatności za pobraniem. 

Ważne:

Zawsze masz możliwość weryfikacji zawartości Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub posiada braki niezbędnym jest przygotowanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego, który ułatwi nam i usprawni rozpatrzenie reklamacji.